Support

Welkom op de supportpagina van Healthclub Enjoy voor het reserveringssysteem. We zijn er om u te helpen. Lees hier meer over populaire onderwerpen en vind de bronnen die u helpen bij uw reserveringen.

U kunt altijd een mail sturen met vragen en of opmerkingen naar healthclubenjoyreserveringen@outlook.com

De helpdesk is online van dinsdag tot vrijdag van 09:00 tot 18:00

Ik heb problemen met het aanmaken van een account

U kunt via deze link de uitleg downloaden over het aanmaken van een account. Zijn er tijdens het registeren problemen? Hieronder ziet u eventuele voorbeelden met de oplossing.

  1. De gekozen gebruikersnaam bestaat al. Dit is eenvoudig op te lossen door een cijfer of extra letter achter de gebruikersnaam te zetten. (Voorbeeld: De gebruikersnaam Jan is bezet, dan kan ik kiezen voor Jan1 of Jann)
  2. Uw e-mailadres is al gebruikt voor onze website. Als uw e-mailadres al gebruikt is voor onze website maar u het wachtwoord niet meer weet kunt u via het inlogscherm opnieuw een wachtwoord aanvragen(zie Ik weet mijn wachtwoord niet meer/problemen met wachtwoord). Heeft u nog nooit een account aangemaakt maar uw e-mailadres is wel gebruikt? Neem dan contact op met de helpdesk.
  3. U krijgt geen mail om een wachtwoord aan te maken. Als u dit probleem heeft en het zich blijft voordoen, neem dan direct contact op met de helpdesk.
  4. Ik heb het verkeerde e-mailadres opgegeven. Bij dit probleem kunt u ervoor kiezen om opnieuw een account aan te maken met het juiste e-mailadres. Ook kunt u contact opnemen met de helpdesk. De helpdesk zorgt ervoor dat het e-mailadres dan weer klopt.

Voor alle overige fouten en of opmerkingen kunt u contact opnemen met de helpdesk via de onderstaande knoppen.

Ik kan niet reserveren op een door mijn gekozen groepsles

Er kunnen 4 oorzaken zijn waardoor u niet kunt reserveren.

  1. U heeft al gereserveerd voor deze groepsles. Bij de groepsles zal dan “gereserveerd” staan. Dubbel reserveren is dus niet nodig. Heeft u geen mail ontvangen? Kijk altijd in de spam-box van uw mailprovider. Staat daar ook geen mail in? Laat dit aan ons weten!
  2. De groepsles zit vol. Bij de groepsles zal dan “vol” staan. Het is dus niet meer mogelijk om voor deze groepsles te reserveren.
  3. U bent niet ingelogd. Als u op de knop reserveren drukt komt er “log-in” te staan. Voor het reserveren moet u inloggen met uw account of een account aanmaken voordat er gereserveerd kan worden. Heeft u nog geen account? Klik hier om te registeren. Om in te loggen klik hier.
  4. Het systeem is in onderhoud. Wanneer het systeem in onderhoud is zal er bij elke groepsles “niet beschikbaar” komen te staan. Het systeem is zo snel mogelijk weer online voor uw reserveringen.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer/problemen met wachtwoord

Het is altijd vervelend als u uw wachtwoord bent vergeten. Via het inlogscherm kunt u klikken op wachtwoord vergeten. Hierdoor kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken voor uw account.

Blijft het probleem zich voordoen of lukt het veranderen van wachtwoord niet? Neem dan contact op met de helpdesk via de onderstaande knoppen.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten/problemen met gebruikersnaam

Via uw aanmeldingsmail kunt u zien wat voor gebruikersnaam u heeft geselecteerd. Bent u de mail kwijt of is de mail niet meer zichtbaar? Dan kunt u via wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord opvragen. In de mail die daardoor volgt staat opnieuw uw gebruikersnaam.

Werkt de bovenstaande oplossing niet voor u of blijft het probleem zich voordoen? Neem contact op met de helpdesk via de onderstaande knoppen.

Support ticket
Probeer zo goed mogelijk uw probleem te beschrijven